Niska čašica sa tri plosnate kuglaste nožice. Prikazana je scena lova na vepra. Jedan konjanik i pješak napadaju prasca s kopljima. Tu im pomazu i tri lovačka psa. Cijela lovna scena smještena je između dva drva. U nastavku je prikazana ruina - okrugla kula i obrambeni zid s polukružnim ulazom. U daljini se nazire grad i dva lika, s time da tu perspektiva i nije najbolje riješena.
//
Na oplošju čaše su lovački prizor i arhitektura u pejzažu izvedeni tehnikom oslikavanja stakla transparentnom crnom bojom, tzv. Schwarzlotmalerei koja se oko 1660. razvila u Nürnbergu. Istom tehnikom oslikavat će se u prvim desetljećima 18. stoljeća i porculan. Autor oslika na ovoj čaši je Johann Schaper (1621. – 1670.), jedan od začetnika i najvještijih majstora ove tehnike. Crteže je izvodio uglavnom na malim prozirnim čašama cilindričnog oblika koje ponekad imaju i poklopce, te tri (rjeđe četiri) kuglaste nožice, koje su po njemu dobile naziv Schapergläser. Repertoar slikanih motiva činili su krajolici s ruševinama, ratni, žanr i lovački prizori. On the sides of the glass there are hunting seasons and architecture in a landscape done in the technique of glass painting with a transparent black paint, the Schwarzlotmalerei technique, which developed around 1660 in Nuremberg. The same technique would be used in the first decades of the 18th century for the painting of porcelain. The author of the paintings on this glass was Johann Schaper (1621-1670), one of the originators and most adept craftsmen of this technique. He on the whole did drawings on small transparent glasses of cylindrical shape that sometimes also had lids and three, very occasionally four, spherical little feet, which obtained the name Schapergläser after him. The repertoire of painted motifs comprised landscapes with ruins, war, genre and hunting scenes.